Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metal albümü çıkarsam türkiye'de bi allahın kulu alır mı?

  • oumaryekini • 3 Temmuz 2006 14:35 • #502990
    metal müzikle uğraşıyorum trash tarzı sağlam parçalarım var ama albüm yapsam bir kişi bile almaz diye düşünüyorum. indirir millet mp3'ünü kardeşim... olmazsa pop yapacam böcek güneş kumsal gibi ilkokul çocuklarının bile yapabileceği şarkılar yapıp arkayada dımtıs dımtıs ekledin mi manyak satarım :) (tabi midem kaldırırsa) yanlış mı düşünüyorum? :)
  • Rock_forever • 3 Temmuz 2006 16:05 • #503010
    !
  • the_TW_named • 3 Temmuz 2006 16:07 • #503011
    doğru doğru
  • Cumilaws • 3 Temmuz 2006 22:41 • #503066
    trash devri bitti artık blackçiler öldürdü trashi artık. Doğru zamanda doğru müziği yapmak kaldı; hele bu türkiyede hiç olmaz.hepsinin canı cehenneme..müziksiz gün geçirenlere.
  • merve_sebo • 4 Temmuz 2006 01:34 • #503080
    +74574584 yaniii sonuna kadar halısın...
  • death_glory • 4 Temmuz 2006 02:26 • #503089
    elbette alır, tamamen sana bağlı.
  • brakula • 4 Temmuz 2006 03:06 • #503091
    bence de tamamen sana bağlı, ama bi yerde haklısın herkes mp3 peşinde
  • vovin35 • 4 Temmuz 2006 17:39 • #503127
    valla Maddi durumu yerinde olan gidip kendine korsan albümden arşiv yapmaz, alır orjinal bakar keyfine..cebi delik olan korsana bile para veremez,netten download eder paylaşım programlarından bulur buluşturur.işin özeti bu yani
  • sadecemüzik • 4 Temmuz 2006 17:46 • #503128
    ama bu ülkede yerli albümler de çok pahalı... insanları korsana ve mp3'e en çok iten bu....bence müzik piyasası korsanı eleştirmeden önce özeleştiri yapmalı... bazı sanatçılar bir ara oldukça düşük fiyata piyasaya sürmüşlerdi albümlerini... biri Zerrin Özer'di galiba... 3 ytl civarındaydı albüm fiyatları... kalkıp meclise çıkartma yapmakla olmuyor...
  • vovin35 • 4 Temmuz 2006 19:16 • #503138
    güzel yorum