-
metal müzikle uğraşıyorum trash tarzı sağlam parçalarım var ama albüm yapsam bir kişi bile almaz diye düşünüyorum. indirir millet mp3'ünü kardeşim... olmazsa pop yapacam böcek güneş kumsal gibi ilkokul çocuklarının bile yapabileceği şarkılar yapıp arkayada dımtıs dımtıs ekledin mi manyak satarım :) (tabi midem kaldırırsa) yanlış mı düşünüyorum? :)
-
!
-
doğru doğru
-
trash devri bitti artık blackçiler öldürdü trashi artık. Doğru zamanda doğru müziği yapmak kaldı; hele bu türkiyede hiç olmaz.hepsinin canı cehenneme..müziksiz gün geçirenlere.
-
+74574584 yaniii sonuna kadar halısın...
-
elbette alır, tamamen sana bağlı.
-
bence de tamamen sana bağlı, ama bi yerde haklısın herkes mp3 peşinde
-
valla Maddi durumu yerinde olan gidip kendine korsan albümden arşiv yapmaz, alır orjinal bakar keyfine..cebi delik olan korsana bile para veremez,netten download eder paylaşım programlarından bulur buluşturur.işin özeti bu yani
-
ama bu ülkede yerli albümler de çok pahalı... insanları korsana ve mp3'e en çok iten bu....bence müzik piyasası korsanı eleştirmeden önce özeleştiri yapmalı... bazı sanatçılar bir ara oldukça düşük fiyata piyasaya sürmüşlerdi albümlerini... biri Zerrin Özer'di galiba... 3 ytl civarındaydı albüm fiyatları... kalkıp meclise çıkartma yapmakla olmuyor...
-
güzel yorum