Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metal albümü çıkarsam türkiye'de bi allahın kulu alır mı?

  • Anthrax34 • 8 Temmuz 2006 12:06 • #503661
    yalan yok vala ben direk indiririm..
  • hell yeah • 8 Temmuz 2006 12:10 • #503662
    ben almam netten indiririm ama şarkıları
  • marisio • 8 Temmuz 2006 15:16 • #503693
    aynen indiririm kesin. ama tutar yani çok metalci var.
  • NightLord_DM__ • 8 Temmuz 2006 16:02 • #503704
    Zaten günümüzde sanatçılar albümlerden fazla para kazanmıyorlar sen albümü çıkar tutul sonra konserlerden para kazanmaya bak meselen paraysa şahsen ben albüm çıkarsam paraya değilde MOR VE ÖTESİNDEN daha çok tutulmaya bakarım:)
  • oumaryekini • 10 Temmuz 2006 11:20 • #503933
    benim bunu yazmamdaki amaç para değil kamuoyu yoklaması yapmak. şu anda genellikle mp3'ünü indiririm felsefesi hakim.. bakıldığı zaman herşey toz penbe değil.. albüm çıkarttığın zaman belli bir satış yapmalı ki masrafları karşılasın.. ben baba parasıyla yapmıyorum bu işi.. demek istediğin şu türkiye'de metal müzik dinleyen kesim neden mp3 indiriyor? ismail yk gibi adamlar albüm satıyorda rockçılar neden albüm almıyor? çok farklı yorumlar aldım bu formda kimisi sen böyle düşünüyorsan zaten yapma dedi kimisi dinlemem dedi kimiside indiririm abi dedi.. gerçekten çok idealist düşüncelerim var sonuna kadar da bırakmayacağım ama lütfen metal dinlemek mp3 indirmek değildir dünyadaki düzensizliklere baş kaldırmak ve her yapılan şeyin nedenini sorgulamaktır belki ben yanlış düşünüyorum... herkese teşekkür ederim fikirlerini paylaştıkları için...
  • Legend • 10 Temmuz 2006 13:09 • #503945
    daha önce 328472093872093487 yapılmış birşeyi birkez daha yaparsan kimse almaz , yok yeni birşeyler yaparsan göğsümüz kabarır , bir Türk dünyaya bedel bile deriz çok gaza gelirsek :)
  • _DEATH___ • 10 Temmuz 2006 13:13 • #503948
    artık türkiyede müzik kulağının yavaş yavaş geliştiğine inanıyorum ve iyi bir müzik şirketinin desteğiyle türk metal grupoları türkiyede para kazanabilir.

    ama heavy trash death yapçaksanız biraz hayalcilik olur. apaçıkortada türkiyede metal yapçaksın NU METAL yapçaksın.

    başarılar.