Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metal albümü çıkarsam türkiye'de bi allahın kulu alır mı?

  • oumaryekini • 10 Temmuz 2006 11:20 • #503933
    benim bunu yazmamdaki amaç para değil kamuoyu yoklaması yapmak. şu anda genellikle mp3'ünü indiririm felsefesi hakim.. bakıldığı zaman herşey toz penbe değil.. albüm çıkarttığın zaman belli bir satış yapmalı ki masrafları karşılasın.. ben baba parasıyla yapmıyorum bu işi.. demek istediğin şu türkiye'de metal müzik dinleyen kesim neden mp3 indiriyor? ismail yk gibi adamlar albüm satıyorda rockçılar neden albüm almıyor? çok farklı yorumlar aldım bu formda kimisi sen böyle düşünüyorsan zaten yapma dedi kimisi dinlemem dedi kimiside indiririm abi dedi.. gerçekten çok idealist düşüncelerim var sonuna kadar da bırakmayacağım ama lütfen metal dinlemek mp3 indirmek değildir dünyadaki düzensizliklere baş kaldırmak ve her yapılan şeyin nedenini sorgulamaktır belki ben yanlış düşünüyorum... herkese teşekkür ederim fikirlerini paylaştıkları için...
Bu konunun tüm mesajları