Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bass gitarın en üst telini çalarken koparan

  • KerryKing • 6 Temmuz 2006 13:34 • #503395
    Ne dejenersi ya adamın adını yazamadım iki saattir!!! Neyse bilen bilir zaten Joey deMayo! (Manowar) Gerçi konserde gaza gelip iki teli çekip koparttı. Tel çat diye kopmadı yani kopartıldı. :) Kas yığını olmak bunları yaptırıyor işte adama :)
Bu konunun tüm mesajları