İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
bass gitarın en üst telini çalarken koparan
anemas
• 5 Temmuz 2006 00:03 •
#503179
adama nedersiniz?
RasHit
• 5 Temmuz 2006 00:07 •
#503180
Bence onun çamaşır teline ihtiyacı varmış =)
fizban
• 5 Temmuz 2006 01:38 •
#503190
yeteneksiz yetenekli
metalwrath
• 5 Temmuz 2006 01:55 •
#503192
çüş derim yavaş ol biraz hayvan derim:)))
bleak
• 5 Temmuz 2006 04:38 •
#503197
helal olsun derim:)
RasHit
• 5 Temmuz 2006 10:00 •
#503201
Parmak kaslı =)
hipeROCKtif
• 5 Temmuz 2006 10:16 •
#503202
koparan var mı peki?
KerryKing
• 6 Temmuz 2006 13:34 •
#503395
Ne dejenersi ya adamın adını yazamadım iki saattir!!! Neyse bilen bilir zaten Joey deMayo! (Manowar) Gerçi konserde gaza gelip iki teli çekip koparttı. Tel çat diye kopmadı yani kopartıldı. :) Kas yığını olmak bunları yaptırıyor işte adama :)
BassPunQ
• 6 Temmuz 2006 15:09 •
#503405
ben kopartmıştım.hemde gayet sakin bi şekilde swing çalıyodum üstelik.eceli gelmiş telin napiim!
Drive-MAN
• 6 Temmuz 2006 17:55 •
#503456
abı o tel parmak kalınlıgında sizi tebrik ediyorum
1
2
»