Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bass gitarın en üst telini çalarken koparan

  • anemas • 5 Temmuz 2006 00:03 • #503179
    adama nedersiniz?
  • RasHit • 5 Temmuz 2006 00:07 • #503180
    Bence onun çamaşır teline ihtiyacı varmış =)
  • fizban • 5 Temmuz 2006 01:38 • #503190
    yeteneksiz yetenekli
  • metalwrath • 5 Temmuz 2006 01:55 • #503192
    çüş derim yavaş ol biraz hayvan derim:)))
  • bleak • 5 Temmuz 2006 04:38 • #503197
    helal olsun derim:)
  • RasHit • 5 Temmuz 2006 10:00 • #503201
    Parmak kaslı =)
  • hipeROCKtif • 5 Temmuz 2006 10:16 • #503202
    koparan var mı peki?
  • KerryKing • 6 Temmuz 2006 13:34 • #503395
    Ne dejenersi ya adamın adını yazamadım iki saattir!!! Neyse bilen bilir zaten Joey deMayo! (Manowar) Gerçi konserde gaza gelip iki teli çekip koparttı. Tel çat diye kopmadı yani kopartıldı. :) Kas yığını olmak bunları yaptırıyor işte adama :)
  • BassPunQ • 6 Temmuz 2006 15:09 • #503405
    ben kopartmıştım.hemde gayet sakin bi şekilde swing çalıyodum üstelik.eceli gelmiş telin napiim!
  • Drive-MAN • 6 Temmuz 2006 17:55 • #503456
    abı o tel parmak kalınlıgında sizi tebrik ediyorum