Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bass gitarın en üst telini çalarken koparan

  • karabasann88 • 6 Temmuz 2006 23:21 • #503486
    arkadaşım stüdyoda bass gitarın en üst telini kopardı sağolsun bi de para bayıldık tel için nasıl bir yetenektir bu bilmem =) bende arkadaşın gitarını akort etmeyi denerken la telini koparmıştım zaten teller dandikti benim bi suçum yok =p ilk ve son akort etme girişimim oldu =)
  • ozgar • 8 Temmuz 2006 21:37 • #503764
    benim bas ın 2 . teli koptu :< mealesef
    ama ben koparmadım o ayrı :<
  • the_TW_named • 8 Temmuz 2006 21:42 • #503766
    ben de for whom the bell tolls çalarken tel koptu si teli alla alla o kadar da abanmamıştım abanılcak bişey de yoktu gayet sevgili okşar gibi çalıodum ama kopcaksa kopar kopma diyemezsin ki..
  • dilatrend • 23 Temmuz 2006 21:44 • #506109
    bi basım olmadı teli kopsun ya vallaha bi bas gitarım olsun hepinize izin gelin tellerini koparana kadar calın :D:D:D:D
  • RAMMS t EIN • 24 Temmuz 2006 00:36 • #506167
    olm sen al önce sen çalda millete tellerini sora kopartırz hem 4tane teli var kaç kişiye yeter:S
  • loveday127 • 24 Temmuz 2006 18:35 • #506273
    dencek bişiy yok zaten oha çüş deve o kadar!!!!