arkadaşım stüdyoda bass gitarın en üst telini kopardı sağolsun bi de para bayıldık tel için nasıl bir yetenektir bu bilmem =) bende arkadaşın gitarını akort etmeyi denerken la telini koparmıştım zaten teller dandikti benim bi suçum yok =p ilk ve son akort etme girişimim oldu =)
ben de for whom the bell tolls çalarken tel koptu si teli alla alla o kadar da abanmamıştım abanılcak bişey de yoktu gayet sevgili okşar gibi çalıodum ama kopcaksa kopar kopma diyemezsin ki..