Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bass gitarın en üst telini çalarken koparan

  • karabasann88 • 6 Temmuz 2006 23:21 • #503486
    arkadaşım stüdyoda bass gitarın en üst telini kopardı sağolsun bi de para bayıldık tel için nasıl bir yetenektir bu bilmem =) bende arkadaşın gitarını akort etmeyi denerken la telini koparmıştım zaten teller dandikti benim bi suçum yok =p ilk ve son akort etme girişimim oldu =)
Bu konunun tüm mesajları