arkadaşım stüdyoda bass gitarın en üst telini kopardı sağolsun bi de para bayıldık tel için nasıl bir yetenektir bu bilmem =) bende arkadaşın gitarını akort etmeyi denerken la telini koparmıştım zaten teller dandikti benim bi suçum yok =p ilk ve son akort etme girişimim oldu =)