Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bass gitarın en üst telini çalarken koparan

  • the_TW_named • 8 Temmuz 2006 21:42 • #503766
    ben de for whom the bell tolls çalarken tel koptu si teli alla alla o kadar da abanmamıştım abanılcak bişey de yoktu gayet sevgili okşar gibi çalıodum ama kopcaksa kopar kopma diyemezsin ki..
Bu konunun tüm mesajları