Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

F#M akoru nasıl basarım? şema ile gösterirseniz sevinirim

  • Serpent_King • 6 Temmuz 2006 20:12 • #503464
    euheuehu şimdi bak sana şema kasıyorum burda :) hiç anlamadığım bir iş olmasına rağmen.

    e -1---
    b -1---
    g -----
    d ---4-
    a ---3-
    e -1---

    (tireleri perde olarak düşünceksin ilginç bir tab oluyo ama idare et gerçi kerry king güzelinden yapmış)

    birinci perdeyi bare yapıyosun baştan aşağı 3 e yüzükle , 4 e de serçe parmağınla bas sanırım böyle.yanlışım varsa düzeltsin arkadşalar.
Bu konunun tüm mesajları