Fa diyez major mü istiyorsun minör mü dostum anlamadım M'yi büyük yazmışın da. Minörü kastettin belki de. İkisini de yazayım.
E -2---
B -2---
G -2---
D -4---
A -4---
E -2--- (Bu Fa diyez minör)
E -2---
B -2---
G -3---
D -4---
A -4---
E -2--- (Bu da Fa diyez major)
Not: İkinci perdeye bare bas.
En kolay yolu aslında Fa majorü biliyorsan onu bas ve bir perde yani yarım ses tize kaydır. O zaman Fa# major olur. Minörünü de istiyorsan iki numaralı parmağını kaldır, orta parmağını yani. Alsana Fa#minör. Yardımcı olabildiysem ne mutlu. İyi çalışmalar...