Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

F#M akoru nasıl basarım? şema ile gösterirseniz sevinirim

  • KerryKing • 7 Temmuz 2006 01:23 • #503494
    Fa diyez major mü istiyorsun minör mü dostum anlamadım M'yi büyük yazmışın da. Minörü kastettin belki de. İkisini de yazayım.

    E -2---
    B -2---
    G -2---
    D -4---
    A -4---
    E -2--- (Bu Fa diyez minör)

    E -2---
    B -2---
    G -3---
    D -4---
    A -4---
    E -2--- (Bu da Fa diyez major)

    Not: İkinci perdeye bare bas.
    En kolay yolu aslında Fa majorü biliyorsan onu bas ve bir perde yani yarım ses tize kaydır. O zaman Fa# major olur. Minörünü de istiyorsan iki numaralı parmağını kaldır, orta parmağını yani. Alsana Fa#minör. Yardımcı olabildiysem ne mutlu. İyi çalışmalar...
Bu konunun tüm mesajları