Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

F#M akoru nasıl basarım? şema ile gösterirseniz sevinirim

  • paradigm_shift • 7 Temmuz 2006 06:29 • #503518
    // fa# la# do# //
    sadece bu notalarla basabilirsin. "hayır! sol bemol/si bemol/re bemol ile de basabilirsin" diyen olursa inanma, ensesine tokat patlat. pratikte fa diyez majör de olsa, teoride sol bemol majördür. gereksiz bigiler ansiklopedine bunu DA ekle istedim.
Bu konunun tüm mesajları