Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

F#M akoru nasıl basarım? şema ile gösterirseniz sevinirim

  • Serpent_King • 7 Temmuz 2006 11:45 • #503527
    tab yazmayı bilmiyorum sadece çizilmesi gerektiği gibi çizmeme izin vermedi burası beceremedim zaten çizmeye çalıştıktan sonra o hale geldi :).kerry king doğrusunu yazmış.
Bu konunun tüm mesajları