Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • REaDinGMyeYEs • 9 Temmuz 2006 16:41 • #503837
    Hepiniz Yabancı Budalaları gibisiniz..
    Şebnem canlı olarak söylemiş.. canlı söylemenin ne kadar zor olduğunu bilmeyenlerdenseniz bilemem..

    sizde canlı söylerseniz şebnemden on kat daha berbat bi tablo çıkar ortaya..

    evanescence kim yaa? kendini iyi sanan acizin teki..
    sesini gizleyerek söyleyen biri.. sesi çok çabuk taklit edilenin biri..
    ki benim için çok basit bi ses.. kulağını tımalayan.. acıtan..

    gözlerinizi açın noolur arkadaşlar..

    Şebnem KonServatuar Bitirmiş bi kadın.. Türkiyede parmakla gösterilen Rockçılardan birisi.. Şarkı Sözlerini İçten yazan kendi başına.. duygularını tam kavramıyla anlatan küçücük ama çok değerli bi insan.. Evanescensenin ne olduğu bile belli değil ne yaptığı umrumda bile değil..
    o kadın sizin onu sevdiğinizi bile bilmeyen birisi ... Konserlerine gitme ihtimali bile bulsanız ulaşamayacağınız birisi.. Şebnemi Sevmek Zorunda değilsiniz.. ama yerden yerede vurmak Zorunda değilsiniz..

    Şebnem Evsnescenseyi Temsil Etmiyor.. Okadının bir şarkısını Söyledi diye o Manayada gelmez..

    Kaba olduysam özür dilerim ama gerçekleri Görmeniz Şart..

    Dışladığınız Kendi Vatandaşımızdır..

    <MetalicMeltem>
Bu konunun tüm mesajları