Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • REaDinGMyeYEs • 12 Temmuz 2006 17:06 • #504326
    orda olsam döverdin beni valla.tamam şebnem ferah dünyada bir numara onun eline hiçbir rockçu su dökemez.


    ben öylede demedim..
    hem insanların canını yakmayı seven bi insanda değilim.. sadece şebnem evanescenseyi temsil etmiyor.. ki evanescense şebnemden çok çok sonra çıkmış bi sanatçı..

    herneyse..
    sende çok sert geliyorsun

    bi sanatçı haksızlığa uğradığında tahammül edemiyorum..
    bu sevmediğim bi sanatçı dahi olsa böyle..
    sonuçta ordata dokilen alın teri var, emek var..

    lütfen ama arkadaşlar..

    Saygılar..

    <MetalicMeltem>
Bu konunun tüm mesajları