bu soru bence çok saçma olmuş nedenek istemiş arkadaş anlamadım
evanescence nin sesi kime benziyo demeliymiş bence
şebo evanescence yi nasıl temsil etsin
bikere şebnem le amyii kaşlaştırmak bile hata bence şebonun konserine giden arkadaşlar bilirler şebo ezergeçer
ses ve yorumda