Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • cilekeş • 17 Temmuz 2006 21:46 • #505212
    bu soru bence çok saçma olmuş nedenek istemiş arkadaş anlamadım
    evanescence nin sesi kime benziyo demeliymiş bence
    şebo evanescence yi nasıl temsil etsin
    bikere şebnem le amyii kaşlaştırmak bile hata bence şebonun konserine giden arkadaşlar bilirler şebo ezergeçer
    ses ve yorumda
Bu konunun tüm mesajları