Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • Kitamoto • 17 Temmuz 2006 01:44 • #505117
    yaw tamam yaw.yaw ilerleyin artık yauwww.tamam yaw evenesience yaw
  • olfpönüm • 17 Temmuz 2006 01:58 • #505121
    daa uzarsa saç baş cıngar çıkarcaklar ehuehue ahahahwhwuwuwuwu
  • eternal_silent • 17 Temmuz 2006 02:07 • #505123
    öyle malesef arkadaşım türkiyede şebodan iyi eğitim alan yok demişsin bende var diyorum konunun geneline göre yorumlamıyorum zaten anlamadıysan senin problemin bu..ya da beceriksizliğin...hayır amy lee daha iyi eğitim almıştır mı diyorum ben lütfen düzgün oku ya da ses çıkarma
  • hells bells • 17 Temmuz 2006 13:50 • #505153
    hey yarabbim sen sabır ver iyi arkadaşım ok sen takıl artık ne zırvalıyosan kabul rahat uyu gece deli ettiniz beni yaw başka bir konuda da senin gibi bir ukalayla uğraşıyorum ki artık uğraşamıyacam kafam kaldırmıyo ağzım bozulcak üyeliğim gidecek daha sakın cevap yazma senin dediğin olsun da ağlama
  • mor rimeL • 17 Temmuz 2006 15:14 • #505167
    elçilik falan gibi bir arayış mı bu ???
    ne saçmalık...
    Şebnem'i de karıştırma yani Şebnem Şebnemdir, Amy de Amy...
    ???
  • rock u-fuck • 17 Temmuz 2006 21:19 • #505207
    cevabı biliyorsun işte niye polemik yaratyorsun?
  • cilekeş • 17 Temmuz 2006 21:46 • #505212
    bu soru bence çok saçma olmuş nedenek istemiş arkadaş anlamadım
    evanescence nin sesi kime benziyo demeliymiş bence
    şebo evanescence yi nasıl temsil etsin
    bikere şebnem le amyii kaşlaştırmak bile hata bence şebonun konserine giden arkadaşlar bilirler şebo ezergeçer
    ses ve yorumda
  • eternal_silent • 17 Temmuz 2006 23:27 • #505219
    sende sakin ol kendini çok büyük zannetme istediin kadar küfür et ağzınıboz da ufal ben şikayet etmem bekçiye sana mı sorucam cevap atıp atmıycaamı ukala diyen sensin kafa yok ki kaldırsın zırvalayan sensin bunu bile anlamadıın için uzatmanın anlamı yok çok mu büyüksün bi dahaki mesajında bana sübyan diyeceksin ama şunu da bil ki tükürükle boğarım ben seni..
  • headphonesss • 17 Temmuz 2006 23:49 • #505222
    canlı dinledik seboyu.kendi yorumu çok iyi ama cover falan olmaz.
    amy de canlı dinledik tvlerden kotu soylediiğini farkettik.ama unuttuki o daha yeni yeni büyük oluyor.
    neyse evanın türkiye de temsilcisi yok.
    şebnem ferah da amy gibi asla olamaz.
    anca bağırmaya çalışır.niahuehgu
  • hells bells • 18 Temmuz 2006 00:50 • #505227
    bağırmaya çalıştığını da ilk sende duyuyorum bu kadar müzikden anlıyorsun demek müziğin içindeki haykırışlar bağırmaksa sana göre operalarda toptan manyaklar grubunun yaptığı çığırma toplantılarıdır saçma sapan konuşma