-
yaw tamam yaw.yaw ilerleyin artık yauwww.tamam yaw evenesience yaw
-
daa uzarsa saç baş cıngar çıkarcaklar ehuehue ahahahwhwuwuwuwu
-
öyle malesef arkadaşım türkiyede şebodan iyi eğitim alan yok demişsin bende var diyorum konunun geneline göre yorumlamıyorum zaten anlamadıysan senin problemin bu..ya da beceriksizliğin...hayır amy lee daha iyi eğitim almıştır mı diyorum ben lütfen düzgün oku ya da ses çıkarma
-
hey yarabbim sen sabır ver iyi arkadaşım ok sen takıl artık ne zırvalıyosan kabul rahat uyu gece deli ettiniz beni yaw başka bir konuda da senin gibi bir ukalayla uğraşıyorum ki artık uğraşamıyacam kafam kaldırmıyo ağzım bozulcak üyeliğim gidecek daha sakın cevap yazma senin dediğin olsun da ağlama
-
elçilik falan gibi bir arayış mı bu ???
ne saçmalık...
Şebnem'i de karıştırma yani Şebnem Şebnemdir, Amy de Amy...
???
-
cevabı biliyorsun işte niye polemik yaratyorsun?
-
bu soru bence çok saçma olmuş nedenek istemiş arkadaş anlamadım
evanescence nin sesi kime benziyo demeliymiş bence
şebo evanescence yi nasıl temsil etsin
bikere şebnem le amyii kaşlaştırmak bile hata bence şebonun konserine giden arkadaşlar bilirler şebo ezergeçer
ses ve yorumda
-
sende sakin ol kendini çok büyük zannetme istediin kadar küfür et ağzınıboz da ufal ben şikayet etmem bekçiye sana mı sorucam cevap atıp atmıycaamı ukala diyen sensin kafa yok ki kaldırsın zırvalayan sensin bunu bile anlamadıın için uzatmanın anlamı yok çok mu büyüksün bi dahaki mesajında bana sübyan diyeceksin ama şunu da bil ki tükürükle boğarım ben seni..
-
canlı dinledik seboyu.kendi yorumu çok iyi ama cover falan olmaz.
amy de canlı dinledik tvlerden kotu soylediiğini farkettik.ama unuttuki o daha yeni yeni büyük oluyor.
neyse evanın türkiye de temsilcisi yok.
şebnem ferah da amy gibi asla olamaz.
anca bağırmaya çalışır.niahuehgu
-
bağırmaya çalıştığını da ilk sende duyuyorum bu kadar müzikden anlıyorsun demek müziğin içindeki haykırışlar bağırmaksa sana göre operalarda toptan manyaklar grubunun yaptığı çığırma toplantılarıdır saçma sapan konuşma