Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • syarar • 17 Ağustos 2006 17:04 • #510157
    temsilci mi lazım abicim??
  • duman hastasıı • 17 Ağustos 2006 22:33 • #510181
    ben dinledim... şebnem ferahı çok severim ama gerçekten mahvetmiş şarkıyı :( ama bilmiyorum nerden dinlenilir ne edilir?
  • duman hastasıı • 17 Ağustos 2006 22:35 • #510182
    ben limewire diye bi programdan bulmuştum...
  • ASPRYN • 18 Ağustos 2006 11:08 • #510241
    Şebnem Ferah zamanında çok özgün bir tarz yakalamışken neden böyle yeni yetme "tiiineeyyycc" gruplara özenmeye başladı anlayabilmiş değilim. Amy Lee ve Şebnem Ferah'ın şarkılarını dinlediğiniz zaman Şebnem'in gırtlak yapısının daha güçlü olduğunu ve ses aralığının çok geniş olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz. Oysa Amy Lee hep aynı şekilde şarkı söylüyor. Ayrıca Şebnem Ferah'ın arkasında çalan müzisyenlere bakın bir de Amy Lee'nin ekibine... Ben Metin Türkcan'ın Evanescence'in gitaristinden daha kaliteli olduğuna inanıyorum. Şimdi peki neden Eva çok biliniyor da Şebnem bilinmiyor? Hatırlatayım biri Türk diğeri Amerikan...
  • syarar • 21 Ağustos 2006 15:14 • #510548
    abit tek başına neyinize yatmiyor bunlar yaav
  • lena avrıl • 21 Ağustos 2006 17:39 • #510575
    ya ben bu konuya değindim zaten şebnem amyye basar
  • _rasmus_ • 22 Ağustos 2006 19:25 • #510808
    yaw ne bıcım soru bir grubun temsılcısı olmaz kı muzık türünün desenız anlarm da bu ne kı yanı
  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 20:14 • #510833
    ya benxeri olur...
    mesela hayko cepkine marilyn mason şubesi diyolar
    olabilir birini şubesi olmak için ondan aşağıda olman lazım
    hayko severim ama manson ondan daha eskidir daha üstündür o yüzden denir

    ama eva. da severim fakat şebnem evanın şubesi olamaz
    çünkü şebnem amy den üstün
    kesinlike üstün
    ve evan. şubesi olacak kadar büyük bir grup değil
  • _rasmus_ • 22 Ağustos 2006 20:15 • #510834
    yaw oyle sey olur mu hıc grubun temsılcısı dıye bırsey olamaz
  • MUTLU GENÇ_2 • 23 Ağustos 2006 09:20 • #510892
    evt haklısın olmaz zaten evnescence gibi olamazlar:PP onlar bir başka...