-
temsilci mi lazım abicim??
-
ben dinledim... şebnem ferahı çok severim ama gerçekten mahvetmiş şarkıyı :( ama bilmiyorum nerden dinlenilir ne edilir?
-
ben limewire diye bi programdan bulmuştum...
-
Şebnem Ferah zamanında çok özgün bir tarz yakalamışken neden böyle yeni yetme "tiiineeyyycc" gruplara özenmeye başladı anlayabilmiş değilim. Amy Lee ve Şebnem Ferah'ın şarkılarını dinlediğiniz zaman Şebnem'in gırtlak yapısının daha güçlü olduğunu ve ses aralığının çok geniş olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz. Oysa Amy Lee hep aynı şekilde şarkı söylüyor. Ayrıca Şebnem Ferah'ın arkasında çalan müzisyenlere bakın bir de Amy Lee'nin ekibine... Ben Metin Türkcan'ın Evanescence'in gitaristinden daha kaliteli olduğuna inanıyorum. Şimdi peki neden Eva çok biliniyor da Şebnem bilinmiyor? Hatırlatayım biri Türk diğeri Amerikan...
-
abit tek başına neyinize yatmiyor bunlar yaav
-
ya ben bu konuya değindim zaten şebnem amyye basar
-
yaw ne bıcım soru bir grubun temsılcısı olmaz kı muzık türünün desenız anlarm da bu ne kı yanı
-
ya benxeri olur...
mesela hayko cepkine marilyn mason şubesi diyolar
olabilir birini şubesi olmak için ondan aşağıda olman lazım
hayko severim ama manson ondan daha eskidir daha üstündür o yüzden denir
ama eva. da severim fakat şebnem evanın şubesi olamaz
çünkü şebnem amy den üstün
kesinlike üstün
ve evan. şubesi olacak kadar büyük bir grup değil
-
yaw oyle sey olur mu hıc grubun temsılcısı dıye bırsey olamaz
-
evt haklısın olmaz zaten evnescence gibi olamazlar:PP onlar bir başka...