Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • ASPRYN • 18 Ağustos 2006 11:08 • #510241
    Şebnem Ferah zamanında çok özgün bir tarz yakalamışken neden böyle yeni yetme "tiiineeyyycc" gruplara özenmeye başladı anlayabilmiş değilim. Amy Lee ve Şebnem Ferah'ın şarkılarını dinlediğiniz zaman Şebnem'in gırtlak yapısının daha güçlü olduğunu ve ses aralığının çok geniş olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz. Oysa Amy Lee hep aynı şekilde şarkı söylüyor. Ayrıca Şebnem Ferah'ın arkasında çalan müzisyenlere bakın bir de Amy Lee'nin ekibine... Ben Metin Türkcan'ın Evanescence'in gitaristinden daha kaliteli olduğuna inanıyorum. Şimdi peki neden Eva çok biliniyor da Şebnem bilinmiyor? Hatırlatayım biri Türk diğeri Amerikan...
Bu konunun tüm mesajları