Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 20:14 • #510833
    ya benxeri olur...
    mesela hayko cepkine marilyn mason şubesi diyolar
    olabilir birini şubesi olmak için ondan aşağıda olman lazım
    hayko severim ama manson ondan daha eskidir daha üstündür o yüzden denir

    ama eva. da severim fakat şebnem evanın şubesi olamaz
    çünkü şebnem amy den üstün
    kesinlike üstün
    ve evan. şubesi olacak kadar büyük bir grup değil
Bu konunun tüm mesajları