Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • dimmuborgirfan • 5 Ağustos 2006 13:27 • #508276
    Bence Türkiye de Evanescence benzeri bir grup yok ama güzel vokalli bir grup var desem Catafalque var ama o da Evanescence ile hiç bir alakası yok.
  • lena avrıl • 5 Ağustos 2006 14:25 • #508281
    ya türkiye de evanescenece yok zaten o grup şebnem tek o kadar benzemiyor da müzikleri
  • linkin_parkk_ • 5 Ağustos 2006 19:32 • #508329
    evanescence nin ne türkiyede nede başka bir ülkede benzeri yok dünyada yok kardeşim adamların solisti 10 numara bi kere gerisi yalan....
  • lena avrıl • 5 Ağustos 2006 20:31 • #508335
    özge miydi adı ama o güzel değil
  • delibaterist • 13 Ağustos 2006 22:02 • #509531
    yok yani
  • gocuk • 14 Ağustos 2006 01:50 • #509570
    HADİSE hehehe::):):)
  • bloodywine • 14 Ağustos 2006 14:44 • #509636
    evet o güzeldir ama alakası yok yani..:D
  • Melinda777 • 15 Ağustos 2006 19:51 • #509774
    www.myspace.com/kodist
  • kkurt • 15 Ağustos 2006 20:15 • #509776
    birilerinin şubesi olmasak olmaz mı?
  • lena avrıl • 16 Ağustos 2006 18:41 • #509963
    evet haklsın parisin bile şubesini buldular:P:P

    bir de bu şebnemim bring me to life olayı gerçek mi ya
    yoksa bir iki kişinin çıkardığı yaygara mı nerden dinleyebiliriz ya da canlı duyan biri anlatabiilir mi???