İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?
dimmuborgirfan
• 5 Ağustos 2006 13:27 •
#508276
Bence Türkiye de Evanescence benzeri bir grup yok ama güzel vokalli bir grup var desem Catafalque var ama o da Evanescence ile hiç bir alakası yok.
lena avrıl
• 5 Ağustos 2006 14:25 •
#508281
ya türkiye de evanescenece yok zaten o grup şebnem tek o kadar benzemiyor da müzikleri
linkin_parkk_
• 5 Ağustos 2006 19:32 •
#508329
evanescence nin ne türkiyede nede başka bir ülkede benzeri yok dünyada yok kardeşim adamların solisti 10 numara bi kere gerisi yalan....
lena avrıl
• 5 Ağustos 2006 20:31 •
#508335
özge miydi adı ama o güzel değil
delibaterist
• 13 Ağustos 2006 22:02 •
#509531
yok yani
gocuk
• 14 Ağustos 2006 01:50 •
#509570
HADİSE hehehe::):):)
bloodywine
• 14 Ağustos 2006 14:44 •
#509636
evet o güzeldir ama alakası yok yani..:D
Melinda777
• 15 Ağustos 2006 19:51 •
#509774
www.myspace.com/kodist
kkurt
• 15 Ağustos 2006 20:15 •
#509776
birilerinin şubesi olmasak olmaz mı?
lena avrıl
• 16 Ağustos 2006 18:41 •
#509963
evet haklsın parisin bile şubesini buldular:P:P
bir de bu şebnemim bring me to life olayı gerçek mi ya
yoksa bir iki kişinin çıkardığı yaygara mı nerden dinleyebiliriz ya da canlı duyan biri anlatabiilir mi???
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
»