Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • eternal_silent • 20 Temmuz 2006 02:22 • #505576
    hiçbişi sormayacağım arkadaşım kendini de yırtsan sana birşey sormayacağım çünkü fikirlerine değer verdiğim insanlara birşeyler sormayı tercih ederim bana insancık diyebilmek için benden üstün olman gerekir üstün olduğunu kanıtla özür dileyeyim ama henüz birşey göremedik..seviyeden bahsetmeden önce durup dururken bana attıın gereksiz eleştiri yazılarını okumanı öneririm..seninle kavga etmek bana birşey kazandırmaz malesef forumu daha fazla kirletmemek adına susuyorum ve seninle eğlendiğimi belirtmek istiyorum..isim necatiydi galiba..
Bu konunun tüm mesajları