geçmişe dönülüp de klasik müziğin yeniden yoğun bir şekilde icra edileceğine ben ihtimal vermiyorum.. dedim ya, insanoğlu bu.. yeni arayışlar kaçınılmaz!!
elektronik müzik demişsin.. benim düşüncem esas bu yönde.. belki gelecekteki müzik kavramı bizim şu anda algıladığımızın çok daha ötesinde olacak muhtemelen.. yani gelecek kuşakların müzik diye dinledikleri şeyin hayallerimizin de ötesinde olacağını düşünüyorum.. bu konuda bence elektronik müzik de geçiş döneminin en önemli unsuru olacak gibi..
ama elbette dediğim gibi yoruma açık bir konu.. hayal gücümüzün sınırlarını zorluyor belki ama şahsen benim ilgimi çekiyor..