Elektronik müzik gerçekten çooook güzel birşey. Ve evet, pop, rock ve metalde de güzel örnekler her zaman insanı mutlu ediyor.
Bir de bu aralar çok minimalist örnekler çıktı karşımıza. White Stripes gibi iki enstürmanla mükemmel müzik yapabilen bir sürü grup var. Çok takdir edilesi birşey bence.