elektrik gitar kursuna yeni başladım arkadaşlar,bugün de 3. dersimi gördüm, ve bu gün hocanın söylediği bi kaç şeyi unuttum gibi sanki,ya da anlamadım,,ya şu major ve minör akorlar var ya,işte onlardan bahsederken şöyle bişey geçti arada,, mesela la major ün beşlisi ne?_ falan gibisinden, major akorlar da notaları bulurken 3 tam bi yarım mıymış neymişş, işte, bunlar yanii, bi yardımcı olan olursa dua etcem kendisine,, bekliyorum