Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bilgi istiyorum,genel nota, akor bilgisi..??_ yardııımmm.

  • lurgutreremo • 10 Temmuz 2006 21:02 • #504028
    elektrik gitar kursuna yeni başladım arkadaşlar,bugün de 3. dersimi gördüm, ve bu gün hocanın söylediği bi kaç şeyi unuttum gibi sanki,ya da anlamadım,,ya şu major ve minör akorlar var ya,işte onlardan bahsederken şöyle bişey geçti arada,, mesela la major ün beşlisi ne?_ falan gibisinden, major akorlar da notaları bulurken 3 tam bi yarım mıymış neymişş, işte, bunlar yanii, bi yardımcı olan olursa dua etcem kendisine,, bekliyorum
Bu konunun tüm mesajları