birtek slaves'i dinledim gayet iyi bulduğumu söyleyebilirim ankaralı olması lazım yanlış hatırlamıyorsam metal monster dergisi grup için türkiyenin gururu olma yolunda emin adımlarla ilerliyorlar diye övgü dolu sözler yazmıştı..
keskin rifler hızlı solololar pata küte davullar bence potansiyeli olan bir grup, Children of Bodom sevenler mutlaka dinlemeli kaçırmasın derim bu grubu, şarkılarını paylaşım progmaları ile internette kolayca bulabilirsiniz