Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sadece sağlam elemanlar cevap yazsın... (zaten sağlam olmayan bilmez)

  • _DEATH___ • 11 Temmuz 2006 18:31 • #504204
    Türkiyenin en iyi death grubu hangisi?

    1-SLAVES

    2-DİRT

    3-DESERVİNG OF HELL
  • Serpent_King • 11 Temmuz 2006 18:37 • #504206
    taibiki dirt...

    94 de dynamo açılışı gerçekleştirdiler hem de gorefest ten sonra.zaten zkhytutis le çıktıkları turneden sonra yaşadıkları eleman problemleri yüzünden adları çok duyulmadı.albüm geliyomuş diye duydum en son.
  • BLacK MArVeLs • 11 Temmuz 2006 18:45 • #504209
    birtek slaves'i dinledim gayet iyi bulduğumu söyleyebilirim ankaralı olması lazım yanlış hatırlamıyorsam metal monster dergisi grup için türkiyenin gururu olma yolunda emin adımlarla ilerliyorlar diye övgü dolu sözler yazmıştı..
    keskin rifler hızlı solololar pata küte davullar bence potansiyeli olan bir grup, Children of Bodom sevenler mutlaka dinlemeli kaçırmasın derim bu grubu, şarkılarını paylaşım progmaları ile internette kolayca bulabilirsiniz
  • Necrophilliac • 11 Temmuz 2006 18:51 • #504210
    Bence Freedom Gray veya hmm.. Bilemedim, bu arkadaşlar değil ya..
  • _DEATH___ • 11 Temmuz 2006 18:53 • #504211
    yaaa olum bırak yaa dirt"i hiçdinlemedin sen galiba....

    sen ne anlarsın müzikten slaves miş git yaaaa...

    zaten onların müzik yaptığınıda sanmıyorum :)
  • _DEATH___ • 11 Temmuz 2006 18:57 • #504214
    yapma bee nasıl bu arkadaşlar değil... Freedom Gray kim duymuş... sen o grupların avrupada nasıl tanındıklarını bilmiyousn galiba...
  • Aria GalaCtiCa • 11 Temmuz 2006 19:03 • #504215
    Hiçbiri bence. Cevabım Nettlethrone
  • the_TW_named • 11 Temmuz 2006 19:05 • #504216
    deseving of helli dinlemedim hatta ilk defa duydum, sanırım diyerlerini dinlemiş olabilme ihtimalim vardır belki çünkü elime bi audio cd geçti o yüzden dirt diyorum :D
  • da hui • 11 Temmuz 2006 19:06 • #504218
    Sen git Toulen'î dinle, öyle konuş. Var mı Toulen gibisi?
  • Necrophilliac • 11 Temmuz 2006 19:13 • #504220
    O değilde Death rumuzlu arkadaşımız "müzik tartışması" için değil de "Dirt" ün en iyi olduğunu ispat etmek için açmış bu topic'i anlaşılan.. Sana ne ya.. Bence Freedom Gray Türkiye'nin en iyi death grubu.. Ayrıca bi sen duymamışsın.. Bütün konserlerde yer alır.. Kreator İzmir'de vardı en son gittiğim konser olarak..