Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sadece sağlam elemanlar cevap yazsın... (zaten sağlam olmayan bilmez)

  • the_TW_named • 12 Temmuz 2006 11:33 • #504286
    sözlük olmayan moonstar var mı ki moonstarın türkçesi ayyıldız mayo markası yani mayoların üstünde de yazıyo olabilir..neyse..
  • _DEATH___ • 12 Temmuz 2006 11:51 • #504290
    aaa tiviti yeni nickin hayırlıolsun hehehehahaha aman bekçi duymasın :D:D:D
  • the_TW_named • 12 Temmuz 2006 11:52 • #504291
    sağol :D duyanlar duymayanlara bilenler bilmeyenlere anlatmasın :D
  • _DEATH___ • 12 Temmuz 2006 11:59 • #504293
    arkadaşlar aramızda kalsın bu the_tw_named eski bir üyedir.şuan kaçak dolaşıyoama n kimseye söylemeyin :)
  • ville89 • 13 Temmuz 2006 23:01 • #504570
    abi tamam dirtü kabul ettirmeye calısması arkadasın hos degil ama aralarında en saglamı da dirt tür yani.. davulcularını dinlemenizi tavsiye ederim izmirli ne de olsa adam hemşeriyiz
  • ville89 • 13 Temmuz 2006 23:03 • #504572
    of abi kimse atlamadan saka oldugunu acıklamıssınız ya
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 01:26 • #504604
    çok sağol _DEATH___ baya saklamışsın olayı :D gerçi ben profilimde bile yazdım ben tweeder (tiviti) :D
  • rubber soul • 14 Temmuz 2006 01:28 • #504606
    Nasıl yani :)?!!
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 01:34 • #504607
    yok bişey yok :D
  • _DEATH___ • 14 Temmuz 2006 10:25 • #504648
    bu tweder bekçiyi yakalamış bir gün adam toplayıp saldırmışlar esnaf ayırmış :)