İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
sadece sağlam elemanlar cevap yazsın... (zaten sağlam olmayan bilmez)
the_TW_named
• 12 Temmuz 2006 11:33 •
#504286
sözlük olmayan moonstar var mı ki moonstarın türkçesi ayyıldız mayo markası yani mayoların üstünde de yazıyo olabilir..neyse..
_DEATH___
• 12 Temmuz 2006 11:51 •
#504290
aaa tiviti yeni nickin hayırlıolsun hehehehahaha aman bekçi duymasın :D:D:D
the_TW_named
• 12 Temmuz 2006 11:52 •
#504291
sağol :D duyanlar duymayanlara bilenler bilmeyenlere anlatmasın :D
_DEATH___
• 12 Temmuz 2006 11:59 •
#504293
arkadaşlar aramızda kalsın bu the_tw_named eski bir üyedir.şuan kaçak dolaşıyoama n kimseye söylemeyin :)
ville89
• 13 Temmuz 2006 23:01 •
#504570
abi tamam dirtü kabul ettirmeye calısması arkadasın hos degil ama aralarında en saglamı da dirt tür yani.. davulcularını dinlemenizi tavsiye ederim izmirli ne de olsa adam hemşeriyiz
ville89
• 13 Temmuz 2006 23:03 •
#504572
of abi kimse atlamadan saka oldugunu acıklamıssınız ya
the_TW_named
• 14 Temmuz 2006 01:26 •
#504604
çok sağol _DEATH___ baya saklamışsın olayı :D gerçi ben profilimde bile yazdım ben tweeder (tiviti) :D
rubber soul
• 14 Temmuz 2006 01:28 •
#504606
Nasıl yani :)?!!
the_TW_named
• 14 Temmuz 2006 01:34 •
#504607
yok bişey yok :D
_DEATH___
• 14 Temmuz 2006 10:25 •
#504648
bu tweder bekçiyi yakalamış bir gün adam toplayıp saldırmışlar esnaf ayırmış :)
«
1
2
3