Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sadece sağlam elemanlar cevap yazsın... (zaten sağlam olmayan bilmez)

  • BLacK MArVeLs • 11 Temmuz 2006 23:25 • #504267
    (zaten sağlam olmayan bilmez)

    yorumlar güzel,death takılan baya sağlam adam varmış,garaj eski günlere gözmü kırpıyor ne
  • fibonacci • 12 Temmuz 2006 01:27 • #504270
    Soul Sacrifice death mi yapıyordu?
  • Serpent_King • 12 Temmuz 2006 01:41 • #504271
    eskiden yapıyordu , şimdiki halleri pek "death metal" sayılmaz , son albümde biraz fazlaca core riffleri var ama güzel.
  • _DEATH___ • 12 Temmuz 2006 09:24 • #504277
    :):) garajdaki sazanlığı görmek için yapılan bir şakaydııı :):):)

    hadi bakalım gülün biraz. :)
  • Necrophilliac • 12 Temmuz 2006 09:36 • #504278
    :):) garajdaki sazanlığı görmek için yapılan bir şakaydııı :):):)

    Nasıl?Niye ki?
  • _DEATH___ • 12 Temmuz 2006 09:42 • #504279
    :):) garajdaki sazanlığı görmek için yapılan bir şakaydııı :):):)

    espirili bir ders.
  • BLacK MArVeLs • 12 Temmuz 2006 10:11 • #504280
    ben hâlâ ısrarla SLAVES diyorum güzel death yaparlar kendileri
  • _DEATH___ • 12 Temmuz 2006 10:28 • #504281
    moonstardan buldum isimleri :)
  • BLacK MArVeLs • 12 Temmuz 2006 11:14 • #504284
    hani şu sözlük moonstar mı ?? :))
  • _DEATH___ • 12 Temmuz 2006 11:27 • #504285
    evet :):):)