O değilde Death rumuzlu arkadaşımız "müzik tartışması" için değil de "Dirt" ün en iyi olduğunu ispat etmek için açmış bu topic'i anlaşılan.. Sana ne ya.. Bence Freedom Gray Türkiye'nin en iyi death grubu.. Ayrıca bi sen duymamışsın.. Bütün konserlerde yer alır.. Kreator İzmir'de vardı en son gittiğim konser olarak..