Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce cankan şebnem ferahla düet yapsa neler olur arkadaşlar hadi bi düşüne

  • aparat • 13 Temmuz 2006 17:43 • #504480
    olan şebnem ablaya olurdu yasık hatuna yaaa...nasıl bi hayal gücüdür bu yaa. dostum kutlarım yaratıcılık sınırlarını aşmış durumdasın...ne tarantino ne kubric..helal sana.....
Bu konunun tüm mesajları