Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce cankan şebnem ferahla düet yapsa neler olur arkadaşlar hadi bi düşüne

  • sadece çiğdem • 13 Temmuz 2006 17:25 • #504472
    lütfen bi düşünün bence olmalı
  • duman hastasıı • 13 Temmuz 2006 17:30 • #504477
    :D:D:D düşünemiyorum ölee bişe imkansız ya :D:D:D ama çok komik birşey olurdu herhalde... :D:D:D
  • rock in rio • 13 Temmuz 2006 17:41 • #504478
    ya bi kere cankan kim yar yar diye bağıran arkadaşmı o şebnem ferah falan cool bir görüntü gerçekten
  • aparat • 13 Temmuz 2006 17:43 • #504480
    olan şebnem ablaya olurdu yasık hatuna yaaa...nasıl bi hayal gücüdür bu yaa. dostum kutlarım yaratıcılık sınırlarını aşmış durumdasın...ne tarantino ne kubric..helal sana.....
  • Drive-MAN • 13 Temmuz 2006 17:50 • #504484
    hakkaten nası dusunebılıosun bole seylerı extra ıntresttıal bısey olurdu heral
  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 18:09 • #504498
    kaza eseri böyle saçma bir başlık açtın diyelim ki keşke altına daha düzgün dil bilgisi içeren mantıklı yorumlar yazılsaymış... müzikal açıdan ne önemi var şimdi bu başlığın? şurda yorum yazacak başlık bile bulamazken bir de böyle saçmasapan şeyler görmeyi kaldıramıyor insan...
  • rock in rio • 13 Temmuz 2006 18:25 • #504502
    arkadaş sadece bi topic açmış bence sende bi yorum yapsan iyi olur
  • ibanetze • 13 Temmuz 2006 18:27 • #504504
    döverim la seni hıyarrapol :)

    adam ciddi çıktı ya..
  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 18:32 • #504509
    burda bir ara da britney spears ile dani filth i çiftleştirme konusu vardı...
  • ibanetze • 13 Temmuz 2006 18:34 • #504510
    eheh olm halkımız çalışıyo işte :)