Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce cankan şebnem ferahla düet yapsa neler olur arkadaşlar hadi bi düşüne

  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 18:36 • #504511
    üretimde sınır tanımayan halk... gençlerimizin yaratıcı düşünceleriyle biz dünyayı fethederiz!
  • ibanetze • 13 Temmuz 2006 18:39 • #504512
    olm bizim felsefe kişisel çıkara dayalı,yani kısa vadeli düşünebiliyoruz,kimse bi kuşak sonrasını düşünmüyo ki,öyle olsa cebine parası olmayan adam 6. çocuk için iş başında ya da iş üstünde olur mu :)
  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 18:43 • #504514
    o zaman nüfusa dayalı bir fetih yaparız?
  • cabbarbar • 13 Temmuz 2006 18:43 • #504515
    arkadaşlar cankan ya da şebnem ferah tan biri bir kanalda program yapar (ülkemizde olabilecek bir durum) diğeride yanlışlıkla o programa katılırsa belki düet yaparlar
  • ibanetze • 13 Temmuz 2006 18:44 • #504516
    öyle bi durum sözkonusu zaten yunanistana çıkarma yapmayı planlıyoruz bigboootsla falan :o)
  • rock in rio • 13 Temmuz 2006 18:46 • #504517
    kesinlikle haklsın ama zannetmem ya yinede
  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 18:46 • #504518
    nasıl yani? bigboots ve senin ortaklaşa üretiminiz sonucu mu çıkarma yapacaksınız?
  • ibanetze • 13 Temmuz 2006 18:47 • #504519
    kesinlikle haklıysa daha neyi zannetmiyosun

    adam kesinlikle haklı işte,yaparlar diyosa yaparlar :D
  • ibanetze • 13 Temmuz 2006 18:49 • #504520
    biraz kazma bi arkadaşımızmışsın,biz fikir takımıyız,üretimde damızlık olman için teklif gönderi zaten sana gelmedi mi ;)
  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 18:54 • #504522
    ben damızlığa uygun değilim... hakaret kaldıramam...