Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce cankan şebnem ferahla düet yapsa neler olur arkadaşlar hadi bi düşüne

  • rock in rio • 13 Temmuz 2006 19:00 • #504523
    ya tamamda buda benim düşüncem haklı olabilir evet bi kesinlik gibi bişiyde yazdım ama türkiyede yaşadığını unutma
  • pinus_antares • 13 Temmuz 2006 19:01 • #504524
    Zaten zayıflamak için günde 3.5 litre su içiyorum, direk altıma işerdim herhalde :D Ama Tarja Turunen'le Martin Kesici olayını gördükten sonra, bu bünye bunu kaldırmaz...
  • ibanetze • 13 Temmuz 2006 19:02 • #504525
    kaldırma madem dursun o hakaret orda bi sonraki geln kaldırır belki..
  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 19:03 • #504526
    anlayışın için teşekkür ederim...:)
  • gokcen • 13 Temmuz 2006 19:05 • #504527
    benim emekliye ayrılma vaktim gelmiş
  • ibanetze • 13 Temmuz 2006 19:05 • #504529
    anlayışı da bırakıcam çıkarken,onu da biri kaldırır artık...
  • merve_sebo • 13 Temmuz 2006 20:06 • #504541
    beni dumur etmeye hakkın yok.....şebomu böyle saçma kişiliklerle yan yana görmek istemiyorum....
  • hells bells • 14 Temmuz 2006 13:49 • #504670
    olmazya olursa şöyle olur anca şebo şarkıyı söyler arkadanda akordu bozuk gitar sesi gerekir onuda cankaan mıdır hangi dallamaysa o çıkartır anca o sesi birlikte bi cover yaparlar ama düet olamaz şebonun yanına şarkı söyliyecek birini koyun düet olsun
  • siisi • 14 Temmuz 2006 14:01 • #504672
    yok yok olamaz öyle bişey düşünmesi bile mümkün deyil. yapmayın bunu şebo ya yaaa:) irenç bişey yaaa
  • sacredsoul • 14 Temmuz 2006 14:15 • #504676
    yar yar adlı şarkılarına rak rak ekleyerek selamlıyorum cankan adlı meğmeletsiz şahsiyetleri..çiğdem adlı arkadaşın yazdığı mesaj saatine bakarakta akşam saatleri olduğunun farkına varıp 'eh normaldir IQ seviyesi akşamları düşermiş suç aramayalım diyerek' bu konuyu uzatmayalım derim..


    >AnnemKızBulSeVişDeDi>