Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce cankan şebnem ferahla düet yapsa neler olur arkadaşlar hadi bi düşüne

  • hells bells • 14 Temmuz 2006 13:49 • #504670
    olmazya olursa şöyle olur anca şebo şarkıyı söyler arkadanda akordu bozuk gitar sesi gerekir onuda cankaan mıdır hangi dallamaysa o çıkartır anca o sesi birlikte bi cover yaparlar ama düet olamaz şebonun yanına şarkı söyliyecek birini koyun düet olsun
Bu konunun tüm mesajları