kaza eseri böyle saçma bir başlık açtın diyelim ki keşke altına daha düzgün dil bilgisi içeren mantıklı yorumlar yazılsaymış... müzikal açıdan ne önemi var şimdi bu başlığın? şurda yorum yazacak başlık bile bulamazken bir de böyle saçmasapan şeyler görmeyi kaldıramıyor insan...