Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kenan doğulu nun yeni abümü sizce nasıl olmuş???

  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 02:47 • #504639
    ben sevmiyorum ama duydugumda ortamdan kosar adım da uzaklasmıyorum tabi ki ama sevmiyorum bek işte lerzan mutlu ya olduklarım bunda da var!
Bu konunun tüm mesajları