İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
kenan doğulu nun yeni abümü sizce nasıl olmuş???
CRN_CRN_ME
• 14 Temmuz 2006 02:47 •
#504639
ben sevmiyorum ama duydugumda ortamdan kosar adım da uzaklasmıyorum tabi ki ama sevmiyorum bek işte lerzan mutlu ya olduklarım bunda da var!
karabasann88
• 14 Temmuz 2006 20:10 •
#504759
beğenmedim hele çakkıdımıdır nedir o şarkıyı hiç beğenmedim..
duman hastasıı
• 15 Temmuz 2006 12:31 •
#504836
arkadaşlar anketime yorumlarınızı yazdığınız için çok teşekkür ederim iyi veya kötü yorum yorumdur :D
lena avrıl
• 28 Temmuz 2006 22:36 •
#507146
sezen aksu'nun yazdığıen basit parça ya
sedna
• 28 Temmuz 2006 22:51 •
#507154
yaa cakkıdının müziği çok hoşuma gidiyo ama o sözleri bir araya geitrmek için baya caba harcamış olmalı
«
1
2
3
4