Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kenan doğulu nun yeni abümü sizce nasıl olmuş???

  • rubber soul • 14 Temmuz 2006 02:23 • #504625
    Kurallar !! :)
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 02:23 • #504626
    böyle daha güzel çünkü tesadüfen oluyor koloni olunca insanın konuşası gelmiyor ki, göz görmeyince gönül katlanıyor işte.. :S
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 02:23 • #504627
    off burada müzikten eser yok sakın gelmeyin yok ya da gelin beni kurtarın yaffff:'(
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 02:29 • #504631
    forum kurallarında seviyeli sohbet etmek yok mu? ne seviyesizliğimiz görüldü ki konu müzik dimi ? müziği sevenler insanlar sadece müzikle ilgili konuşmazlar burada araç müzik..çoğu zaman da amaç..
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 02:32 • #504633
    efet dogrudur !!
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 02:33 • #504634
    diyecek birşey yok kurallar baya esnek
  • rubber soul • 14 Temmuz 2006 02:33 • #504635
    kenan doğulu nun yeni abümü sizce nasıl olmuş???
    Konu başlığı görüldüğü üzere bu ..fakat siz aranızda sohbete başlamışsınız :)bunun için koloniler var..en önemlisi garmes var :)kullanın .
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 02:34 • #504636
    konu bayagı saptı mı ne tiviti neyse kenan doglu hakkında ne diosun
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 02:36 • #504637
    ya biraz empati istiyorum buradaki loş muhabbeti tanımadığın bir insanla özele nasıl aktarabilirsin ki? "hadi gel kaldığımız yerden devam edelim garmeste bu forum ya burada yasak tabi sohbet olur mu hiç öyle şey forumda aaa ayıp" mı diyelim :S
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 02:43 • #504638
    tiviti olduğumu da bilmeyen kalmamış :) kenan doğuluyu sevmeyerek dinlemiyorum..tabi ki saygım var ama sonsuz değil..