Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kenan doğulu nun yeni abümü sizce nasıl olmuş???

  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 01:47 • #504609
    efet kenan dogludan güzel oldugu kesin mfö nün!...sizi bilemem ama ben sevmiyorum bu adamı!!!
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 01:52 • #504612
    intihara yakın bi müzik nasıl oluyosa :s ..
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 01:56 • #504613
    intihara yakın,bir müzigi...... arada virgül olacaktı 255 karakter sıgmayınca oldu işte.....
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 02:00 • #504614
    peki, olur böyle şeyler şov dünyasında..
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 02:03 • #504615
    ne sov dünyası be!!! ...:S
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 02:03 • #504616
    lafın gelişi ya :(
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 02:05 • #504617
    hmmm tamam yaf!!! üsülme sennnnn:(
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 02:07 • #504618
    bak gece gece harbe soktun beni..zorla teröristlik yaptırdınız bana.. yok tamam üzülmedim, şüv dünyası işte.. :p
  • rubber soul • 14 Temmuz 2006 02:20 • #504623
    Arkadaşlar... ortak bir koloniniz yokmu sizin ?orada devam edin muhabbetinize konu iyice sapmış bakıyorum olmuyor ama:)
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 02:22 • #504624
    böyle daha güzel:D