İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
kenan doğulu nun yeni abümü sizce nasıl olmuş???
CRN_CRN_ME
• 14 Temmuz 2006 01:47 •
#504609
efet kenan dogludan güzel oldugu kesin mfö nün!...sizi bilemem ama ben sevmiyorum bu adamı!!!
the_TW_named
• 14 Temmuz 2006 01:52 •
#504612
intihara yakın bi müzik nasıl oluyosa :s ..
CRN_CRN_ME
• 14 Temmuz 2006 01:56 •
#504613
intihara yakın,bir müzigi...... arada virgül olacaktı 255 karakter sıgmayınca oldu işte.....
the_TW_named
• 14 Temmuz 2006 02:00 •
#504614
peki, olur böyle şeyler şov dünyasında..
CRN_CRN_ME
• 14 Temmuz 2006 02:03 •
#504615
ne sov dünyası be!!! ...:S
the_TW_named
• 14 Temmuz 2006 02:03 •
#504616
lafın gelişi ya :(
CRN_CRN_ME
• 14 Temmuz 2006 02:05 •
#504617
hmmm tamam yaf!!! üsülme sennnnn:(
the_TW_named
• 14 Temmuz 2006 02:07 •
#504618
bak gece gece harbe soktun beni..zorla teröristlik yaptırdınız bana.. yok tamam üzülmedim, şüv dünyası işte.. :p
rubber soul
• 14 Temmuz 2006 02:20 •
#504623
Arkadaşlar... ortak bir koloniniz yokmu sizin ?orada devam edin muhabbetinize konu iyice sapmış bakıyorum olmuyor ama:)
CRN_CRN_ME
• 14 Temmuz 2006 02:22 •
#504624
böyle daha güzel:D
«
1
2
3
4
»