Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kenan doğulu nun yeni abümü sizce nasıl olmuş???

  • duman hastasıı • 13 Temmuz 2006 17:27 • #504475
    bence çok güzel olmuş özellikle çakkıdı ve baş harfi ben çok güzelll...
  • minx06 • 13 Temmuz 2006 17:45 • #504481
    ben de baş harfi ben adlı parçayı çok sevdim albüm gayet güzel
  • Drive-MAN • 13 Temmuz 2006 17:49 • #504482
    kenan doguluya kılım tabı sıze saygılarımı sunuyorum
  • rock in rio • 13 Temmuz 2006 17:50 • #504483
    çakkdı çakkıdı bi alttan bi üsttetn hayatımda bu kadar saçmasapan bi söz grmedim albümün hepsi için konuşmuyorum eleştiriler için dedim sonra üstüme hücum yapıosunuz
  • stevevai • 13 Temmuz 2006 17:50 • #504485
    çakkıdı denilen şarkıyı kaza eseri dinledim bence güzel değil komik olmuş ve müzikal bi değeri olmadığını düşünüyorum
  • rock in rio • 13 Temmuz 2006 18:27 • #504505
    aynen arkadaşlar kenan sadece şarkıya ve klibe avrupai bi görüntü vermeye çalışmış sadece ama ortaya komik bir görüntüden başka bişey çıkmamış
  • Drive-MAN • 13 Temmuz 2006 19:28 • #504531
    bunu herkes yapıyo popcular ıste abı ne beklıyosunuz kı daha
  • narkozz • 13 Temmuz 2006 22:58 • #504569
    hakkaten cakkıdının sözleri çok saçma.
    ama oynak canın dans etmek istediğinde sözlere aldırmadan salla :D
  • Necrophilliac • 13 Temmuz 2006 23:03 • #504571
    Pop müzik, yani içinde bulunduğumuz dönemin popüler müziği benim pek sıcak baktığım bir müzik değil..

    Kenan Doğulu'ya bir eleştiri yapmak gerekirse, albumün çıkış şarkısının ismi çok yanlış seçilmiş."Çakkıdı" ile bir şeyler kazanılmaz bence..
  • the_TW_named • 14 Temmuz 2006 01:27 • #504605
    fanta festivali de iğrenç olcak şimdi yaw çakkıdı çakkıdı göbek mi atıcak insanlar :s sakız çiğner misali.. mfö abi türkiyede bir numara benim gözümde