-
bence çok güzel olmuş özellikle çakkıdı ve baş harfi ben çok güzelll...
-
ben de baş harfi ben adlı parçayı çok sevdim albüm gayet güzel
-
kenan doguluya kılım tabı sıze saygılarımı sunuyorum
-
çakkdı çakkıdı bi alttan bi üsttetn hayatımda bu kadar saçmasapan bi söz grmedim albümün hepsi için konuşmuyorum eleştiriler için dedim sonra üstüme hücum yapıosunuz
-
çakkıdı denilen şarkıyı kaza eseri dinledim bence güzel değil komik olmuş ve müzikal bi değeri olmadığını düşünüyorum
-
aynen arkadaşlar kenan sadece şarkıya ve klibe avrupai bi görüntü vermeye çalışmış sadece ama ortaya komik bir görüntüden başka bişey çıkmamış
-
bunu herkes yapıyo popcular ıste abı ne beklıyosunuz kı daha
-
hakkaten cakkıdının sözleri çok saçma.
ama oynak canın dans etmek istediğinde sözlere aldırmadan salla :D
-
Pop müzik, yani içinde bulunduğumuz dönemin popüler müziği benim pek sıcak baktığım bir müzik değil..
Kenan Doğulu'ya bir eleştiri yapmak gerekirse, albumün çıkış şarkısının ismi çok yanlış seçilmiş."Çakkıdı" ile bir şeyler kazanılmaz bence..
-
fanta festivali de iğrenç olcak şimdi yaw çakkıdı çakkıdı göbek mi atıcak insanlar :s sakız çiğner misali.. mfö abi türkiyede bir numara benim gözümde