ya tam olarak hangi kanal hatırlamıyorum röportajlarını izlemiştim sorulan soruların arasında bi ilahi coverı yaptınız nasıl oldu falan dediler. ilahi coverlamak ciddiyet gerektiren bi iş biz de gel gör beni' yi yaparken içimize sinmesini istiyoduk bu yüzden de elimizden geldiğince ciddi, içimize sinerek yapmaya çalıştık falan demişlerdi. ilk kliplerindeki görüntülerde de camiler falan var.dalga geçtiklerini veya geçeceklerini sanmıyorum.zaten çok da güzel olmuş ellerine sağlık. dalga geçtiklerini söyleyenler daha iyisini yapsınlar biz de dinleyip görelim :P