-
ya bazıları ilahiyle dalga geçildiğini sanıyor ama çok saçma bi düşünce kınıyorum ya bu milleti adamlar ne dar kafalı ya çocuklar süper bi cover çıkarmışlar ortaya yani işin içine gitar davul karışıncamı dalga konusu oluyor anlamıyorum abi ya
-
ya tam olarak hangi kanal hatırlamıyorum röportajlarını izlemiştim sorulan soruların arasında bi ilahi coverı yaptınız nasıl oldu falan dediler. ilahi coverlamak ciddiyet gerektiren bi iş biz de gel gör beni' yi yaparken içimize sinmesini istiyoduk bu yüzden de elimizden geldiğince ciddi, içimize sinerek yapmaya çalıştık falan demişlerdi. ilk kliplerindeki görüntülerde de camiler falan var.dalga geçtiklerini veya geçeceklerini sanmıyorum.zaten çok da güzel olmuş ellerine sağlık. dalga geçtiklerini söyleyenler daha iyisini yapsınlar biz de dinleyip görelim :P
-
dünyanın her tarafında ilahi müzik yapan rock grupları vardır.
hatta soul ilahilerden türemiştir.
-
bence mükemmel olmuş.
yani ablam gibi bi kıro, rock la uzaktan yakından alakası olmayan hep slow ve iğren. şarkılar dinleyen bir insan bile beğendiyse artık...
dalga filan da geçiyo gibi bir halleri yok.
ne yani ilahileri cover yapmak günah mı bunu mu tartışıyolar :D,
saçmaladım sanırım.
-
bakıs acın cok dogru abı
-
dorian çok güzel yapmış coverı kıskananlar çatlasın derim
-
gayet ciddiye alınarak yapılmış gibi gözüküyor tepki vermeleri harbiden anlamsız...isteyen istediği kadar eleştirsin çok güzel olmuş
-
dorianı cânı gönülden destekliyorum..
-
dorian yeni bi boyut getirmişte diyebiliriz gayet güzel ama kararsızım kafa sallasammı sallamasammı
-
bazı ilahilerde kafa sallanıyo zaten kardeşim sen bunu öyle hisset rock ve ilahiyi karıştır turbo yap :)