bence mükemmel olmuş.
yani ablam gibi bi kıro, rock la uzaktan yakından alakası olmayan hep slow ve iğren. şarkılar dinleyen bir insan bile beğendiyse artık...
dalga filan da geçiyo gibi bir halleri yok.
ne yani ilahileri cover yapmak günah mı bunu mu tartışıyolar :D,
saçmaladım sanırım.