Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce türk pop mu rezil yoksa pop söyleyen sanatcılarmı rezil ediyo pop u

  • hells bells • 14 Temmuz 2006 04:46 • #504645
    artık pop denince sırf arkadan iki tıngırtı olsun iki oyun havası olsun içinde ses olmasada olur söyleyende bilgisayardan hallederiz millet göbek atabilsin eller havaya yapabilsin diyor millet yani ortada müzik olmasına lüzum yok milletimiz için onları yerlerinde oturtmasın ne olursa olsun e ne olursa olsun olunca da böyle bir pop çıkıyor ortaya her önüne gelen kaset yapıp meydana ben sanatçıyım diye atlıyo ayıptır yaw bence pop u iyi yapan adamlar olsa böyle ağır metal dinlediğim halde pop da dinlerdim ama yapan yok rezil ediyorlar müziği yani o kasetlerde yayında ve yapımda emeği geçen herkesin allah belasını versin
Bu konunun tüm mesajları