evet. hem bi de bizim ülkede 'pop' adı altında yapılan şey pop falan değil ki. yani herkesin dilinde dolaşan şarkıların sahibi olan popçulardan söz ediyorum. ama hakkını yememek lazım ülkemizde popu gayet güzel yapan sertab erener ve candan erçetindir.ikisinde de çok güzel ses var. zaten türkiyedeki 'popçu' denilen diğerlerini de salla gitsin onlar piyasa yemi. çocuk şarkıları yapar ancak onlar. 3-4 yaşa hitap ediyo.
ya da 3-4 beyin yaşına :P