Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce türk pop mu rezil yoksa pop söyleyen sanatcılarmı rezil ediyo pop u

  • rock in rio • 14 Temmuz 2006 18:43 • #504735
    hepsi biribirnden rezil kıçını başını açan herkes zengin bir sevgili buluyor sonra ver allah klip ver allah orada burda bar çıkışlarında sürtmek abi ben anlamaıyorum bu milleti pop kültürü denilen bişeyde kalmadı popolarını sallayıp duran millet işte örneği türkiyede çok bi
    de demezlermi ben sanatçıyım diye allahım beni öldürüyrlar ya onun bunun yalakası olup ordan burdan para alıpta kaset çıkartn ve kliplerinin çoğu porno filmi aratmyan bu insanlar bence sanatçı değil
Bu konunun tüm mesajları