Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce türk pop mu rezil yoksa pop söyleyen sanatcılarmı rezil ediyo pop u

  • elltu • 14 Temmuz 2006 18:06 • #504721
    şimdilik pop müzikte devam ediyolar, biz karısırsak bu tipler magazinin göz bebeği gider abuk sabuk acıklama yaparlar kameralara sinir ederler bizi.suçlu olan kültürsüz olan biz oluruz...bırakalım kendi hallerine amaaaaa bi manken cıkıp üç kuruşluk parcalarla rock yapmaya kalkarsa harbiden basarız konseri tepkimizi gösteririz
  • hipeROCKtif • 14 Temmuz 2006 18:06 • #504722
    seray sever in konserine gidebiliriz mesela onda tam kıyım yapılır:D
  • rock in rio • 14 Temmuz 2006 18:43 • #504735
    hepsi biribirnden rezil kıçını başını açan herkes zengin bir sevgili buluyor sonra ver allah klip ver allah orada burda bar çıkışlarında sürtmek abi ben anlamaıyorum bu milleti pop kültürü denilen bişeyde kalmadı popolarını sallayıp duran millet işte örneği türkiyede çok bi
    de demezlermi ben sanatçıyım diye allahım beni öldürüyrlar ya onun bunun yalakası olup ordan burdan para alıpta kaset çıkartn ve kliplerinin çoğu porno filmi aratmyan bu insanlar bence sanatçı değil
  • hell yeah • 14 Temmuz 2006 18:59 • #504736
    kıçını başını açmak hım ben black şarkılarda görüyorum bu olayı satyricon cradle örnekler ..
  • linkin_parkk_ • 14 Temmuz 2006 19:11 • #504737
    ikiside var pop söyliyenden korkcaksın abi.500 m. çevresine yaklaşmıcaksın.hepsi salak anlamı olmyan şarkıyı söyleyen beyinsiz dengesiz yaratıklar (insan hayvanları ) başka dicej bişey yok

    POPÇULAR DIŞARII

    POPÇULAR DIŞARII

    POPÇULAR DIŞARII

    POPÇULAR DIŞARII
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 19:21 • #504739
    sanatçıyım die etrafta gezinen bir sürü kişi var zaten bir de yetmezmiş gibi nasıl satabilirim bu albümü die düşünüolar sonra da yok kendis
    inden küçüklerle ilişki yasamalar sonra p*rno filmler oynayıp yok beni kandırdılar felan filan deyip kendisini ortaya atan bir sürü kişi var.....zaten pop bitti artık.....pop resil oldu o da yetmezmiş gibi pop söylemeye kalkıp beceremeyip kendilerini nasıl rezil edip medyanın ilgisini cekeceklerini düşünüyorlar........ben bu konuda da birazcık doluyum yaf....bunlara sanatcı degiller bile diyemiyorum sonucta onların oldugu cümlede sanat kelimesi geçmemeli bence degil mi?
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 19:31 • #504746
    yorum yok mu.....
  • hiyerrapol • 14 Temmuz 2006 19:33 • #504747
    iyi senaryo yazmışsın...
  • CRN_CRN_ME • 14 Temmuz 2006 19:35 • #504748
    sagol
  • hiyerrapol • 14 Temmuz 2006 19:36 • #504749
    şu an revaçta olan rock(!) var.. bak mesela mor ve ötesi, duman, manga, seksendört... bunlara ilgi duy.. popun dönemi geçti artık


    insanlar tatmin olmadıkça ki böyle bi şey mümkün değil her şey rezil olmaya devam edecek... buna müzik de dahil