-
arkadaşım bana ilk saçma sapan bi yorum yazmış olan sensin ben mi takmış olmdum şimdi güldürme beni iki topicdit saçma sapan yorumlarına cevap yazarak vakit kaybediyorum sayende beni çözememişsin malesef ama ben senin zaman hırsızı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim kim kıvırmış arkadaşım sen ne söylendiğini anlamadan yorum yapıyorsun kafana göre açıklamaya çalışınca da kıvıran oluyorum ben bi git arkadaşım ukala diyene bak ya...önemli olan kafanın ne kadar büyüdüğüdür laf sokmaya çalışıp artizleniceğine git kafanı büyüt kitap oku,tiyatroya git biletlerin benden..
-
senin okumadığın kadar kitap okumuşumdur ben merak etme kafamda senden ufak fakat beynim senden büyüktür ben laf sokmaya çalışan artist değil kendi sölediğim lafı bazı geç anlayan arkadaşların kafasına sokmaya çalışan biriyim işine geldiği gibi yorym yapacaksın tabi saçma diyeceksin doğaldır neyse yazık sana kendini bişey zannediyosun ama boşa öyle düşünme düşündüğün kadar zeki değilsin
-
yazdıkalrınızın hepsini okuamdım ama abi popçuların bazıalrını aşağılamanıza hak veririm çünkü onalrın müzik bile icra ettiği söylenemz..
ama popuda bu kadar ezmemek gerek..yerli-yabancı harbiden işini çok iyi yapan popçular var bence ;)
-
işini iyi yapan adamlar var saygım sonsuz onlara ama türkiyede büyük çoğunluk berbat iş yapıyor ve sözlerim onlara yuanlış anlaşılmak istemiyorum pop a karşı bir antipatim yok yabancı pop da az çok dinlerim
-
senin okumadığın kadar kitap okumuşumdur ben merak etme kafamda senden ufak fakat beynim senden büyüktür ben laf sokmaya çalışan artist değil kendi sölediğim lafı bazı geç anlayan arkadaşların kafasına sokmaya çalışan biriyim işine geldiği gibi yorym yapacaksın tabi saçma diyeceksin doğaldır neyse yazık sana kendini bişey zannediyosun ama boşa öyle düşünme düşündüğün kadar zeki değilsin
olabilir seni tanımıyorum ama yazdıklarından anladığım kadarıyla ezik kompleksine sahip bir insansın...kitap okumakla çözülmez malesef senin problemin..lafı bazı geç anlayan arkadaşların kafasına sokmak sana mı kaldı?ya o arkadaşlar da senin gibi senin kafana bişiler sokmaya çalışıyorlarsa?bana yazık diyebilicek bi kapasite göremiyorum sende seni tanımadıım için hakkında kişisel yorumlar yapmıyorum farkettiysen ama yazdıklarından gereken yorumları yapıyorum ama sen beni tanımadan gelin güvey olmuşsun kendi kendine tebrikler böyle devam..
-
he tabi ben baya ezik ve kompleksliyimdir baya attın he ne diyim sende takıl kafana göre uğraşamıcam daha seninle daha fazla uzamasın konu artık b.ku çıkıyo
-
Kesinlikle türk popu berbat.Tamam genel olarak sevdiğim bi tür değil ama gerçekten kailteli pop yapan dünyaca ünlü bi sürü adam var ki Michael Jackson bunlara en iyi örnektir.Düzenlemleri gerçekten çok iyi.Eddie van halen ve Slash albümlerinde çalmıştır
-
michael jackson iyi tamam ama oda çocukalara tecavüzüyle gündeme geliyor yani müzik her zamnki gibi arka planda bence
-
o konudan apayrı bir tartışma çıkar müzik alet mi ediliyor bazı şeylere diye bence hiç girmemek o konuya daha iyi
-
evet evet bence de konu başka yerlere kaymasın.. ;)