arkadaşım bana ilk saçma sapan bi yorum yazmış olan sensin ben mi takmış olmdum şimdi güldürme beni iki topicdit saçma sapan yorumlarına cevap yazarak vakit kaybediyorum sayende beni çözememişsin malesef ama ben senin zaman hırsızı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim kim kıvırmış arkadaşım sen ne söylendiğini anlamadan yorum yapıyorsun kafana göre açıklamaya çalışınca da kıvıran oluyorum ben bi git arkadaşım ukala diyene bak ya...önemli olan kafanın ne kadar büyüdüğüdür laf sokmaya çalışıp artizleniceğine git kafanı büyüt kitap oku,tiyatroya git biletlerin benden..