-
birazdaha bilgili olsa sanatçılarımız daha güzel yapabilirler yani hiç deyilse kulaga hoş gelir gerçi ne kadar hoş gelsede ben hiç bir şekilde dinlememde bu mankenler ve manken kılıklı insanlar cogaldıkça biz bu konuları cok tartışırız belkide böyle olması bi bakımada iyidir bu sayede rock dinleyen kişi sayısında cogalmalar meydana gelir
-
ya harbi türkiyenin böyle insanlardan ve bu tarz düşünen insanlardan kurtulması gerekiyor.insanlar tv lerde bu tarz boş insanları izliyor boş vakit geçiriyor hepsini kökten kurutmak gerekir boşa türkiyenin gündemini meşgul ediyolar
-
Arkadaşlar söyledikllerinizin neredeyse tamamına katılıyorum ama korkunç bi genelleme yapıyosunuz tamam popüler kültür ve onun meyvesi olan pop müziği kötü bulabilirsiniz -ki ben de aynı düşüncedeyim- ama bu ülkede popçu statüsünde çooook değerli sanatçılar var (sezen aksu, barış manço, hatta biraz kasarsak cahit berkay...) Bu isimleri her parası olanla veya her prodüktörün altına girenle asla bir tutamazsınız.Kurunun yanında yaşı da yakmayın böyle daha çok isim var onlara haksızlık ediliyor.
-
o adamlara laf yok bizim lafımız kime gayet açık kimler rezil kimler değil bunu idrak edebiliyodur heralde garaj üyeleri
-
pek pop dinlemem ama , o da bi müzik türü olduğu için saygı duyarım. ama türkiye de yapılan bu saçma sapan işler pop u batırdı. krolarında eklenmesiyle iş çığrından çıktı..
-
ülkemizde tartşılmayacak popçularımız var tabi sözümüz onlara değil ama daha hangi mesleği yapacağına karar verememiş manken , şarkıcı , tiyatrocu , oyuncu vb. karışımı insanlar yüzünden pop kültürü rezil bir duruma gelmiştir. aslında bunu konuşmaya gerek yok türkiyede yapılan herşey rezil bir hal alıyor. ah TÜRKİYE'm
-
ne diyeyim herkeze katiliyorum yyaaa taslamayda varim burda herhafat bir manken geliyor herzaman gidip taslasmai diye düsünüyorum ama benden baska taslicak kisi yok o kirolarin hepsi üstüme yigilirsa ben ordan birdaha cikamam. simdi önemlis eylere gecelim bu insanlar neden bukadar slakda gidiyolar mankenli birakipda sarkici olmak istiyolar?? salkmi dicem bu sorunun cevabini herkez biliyo hem bunlara prödüksiona yardim eden-mesela ibrahim tatlises (saten salak) celik (hic beynmem seray sevr gibi bir öküzüde cikardiya ortaya artik hic sevmiyorum bubnasinida sevmezdim saten) neden yardim ediyolar neden kirletiyolar müzik piyasasini bi röpörtaj dinledim ibrahim tatlisesin (kisaca ibo dicem artik) adam diyoki un kapani kan aliyo aliyorsa senin gibi salak insanlar yüzünden bir bakin manken hanim efendiler önce mankenligi naomi campbell heidi klumm gibi yapin sonra tamam mankenligi tamamen bitirdik cözdük artik baska birseye gecelim deyin ne bu yaaa bizim ülkeden madonna gibi robbie williams gibi insanlar cikamicakmi yahuuu cok dolduydum bunuda bi saldim sagolun bu uzun yazimi okudunuz icin ve celikden tekrer özür diliyorum :P
-
çelikden hepimiz özür diliyoruz böyle koyunları piyasaya kazandırdığı ve biz kötüledik ayıp ettik aslında hepimiz çok ayıp ettik böyle konuşarak hepsi iyi insanlar süper müzik yapıyolar biz at gözlüğü takmış metal dinleyen ucubeleriz hepimiz satanistiz şeytana kaptırmışız kendimizi normal değiliz (TABİ BU O DALLAMALARIN TEZİNE GÖRE OLAN BİŞEY Kİ TEZ DİYEMİCEM ARTIK ANIRMAK,ZIRVALAMAK DİYECEM) ya bu insanlarda biliyor yaptıklarının öyle güzel bir müzik olmadığını ama türkiye ne yazıkki öyle bir pazar ki kim şarkı söylerse söylesin eğer görünümü rahatsız etmiyosa insanları birde dans ettiriyosa ki çoğu erkek yerinde zıplamayı çoğu kadın belini sağa sola sallamayı dans olarak kabul ediyor bunları yaptırabilen insanlarımıza sanatçı oluyo.Hemde en alasından süper star falan.Anlıyacağınız türk insanlarının çoğunda kocamaaaaaaaan bir at gözlüğü var ve henüz kaliteden anlıyacak durumda değiller.
-
tabi ki çelikten özür diliyoruz
-
Şarkı söyleyen bazı şarkıcılar rezil ediyor bence.
Yoksa, Türk Pop'u güzeldir, hoşdur... :)